REGULAMIN APARTAMENT NA BAJKOWEJ („Regulamin”)
§1 PRZEDMIOT REGULAMINU
- Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Apartamentu Na Bajkowej („Apartament”).
- Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Apartamentu(„Goście”).
- Regulamin jest dostępny do wglądu w Apartamencie oraz na stronie internetowej Apartamentu.
- Regulamin jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji, zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w Apartamencie, jak również przez podpisanie karty rejestracyjnej. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się z niniejszym Regulaminem
i akceptuje jego warunki.
§2 DOBA HOTELOWA
- Apartament wynajmowany jest na doby hotelowe.
- Doba hotelowa w Apartamencie trwa od godziny 14:00 do godziny 11:00 dnia następnego.
- Długość doby hotelowej określona w ust. 2 może podlegać zmianom w zależności od oferty wybranej przez Gościa podczas rezerwacji i ujętej w potwierdzeniu rezerwacji. Aktualna dostępność Apartamentu dostępna jest podczas bezpośredniego kontaktu z Apartamentem.
- Życzenie wydłużenia doby hotelowej, tj. wcześniejszego zameldowania przed godziną 14:00, bądź późniejszego wymeldowania po godzinie 11:00 należy zgłosić na etapie składanej rezerwacji. Jeśli życzenie takie nie zostało złożone na etapie rezerwacji, należy je zgłosić niezwłocznie po przyjeździe do Apartamentu, podczas odbioru kluczy. Apartament nie gwarantuje jednak możliwości nieodpłatnego wydłużenia doby hotelowej.
- Apartament zastrzega sobie prawo do odmowy wydłużenia doby hotelowej w przypadku nieprzestrzegania niniejszego Regulaminu oraz w przypadku niedokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
- Apartament zastrzega sobie również prawo do odmowy wydłużenia doby hotelowej w przypadku braku dostępności.
- Gość wynajmujący apartament zobowiązany jest do okazania pracownikowi Apartamentu przy zameldowaniu dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość celem identyfikacji, a także do uzupełnienia przedstawionej przez pracownika Apartamentu karty rejestracyjnej oraz złożenia na niej podpisu.
- W przypadku odmowy okazania przez Gościa dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego jego tożsamość lub odmowy podpisania przez niego karty rejestracyjnej, Apartament może odmówić zameldowania.
- Osoby niezameldowane w Apartamencie mogą gościnnie przebywać w apartamencie Gościa od godziny 7:00 do godziny 22:00.
- Apartament może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył niniejszy Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu, szkody na osobie Gościa, bądź pracowników lub innych osobach przebywających w budynku Apartamentu.
- Apartament może odmówić przyjęcia każdego innego Gościa, który w ocenie obsługi Apartamentu zagraża bezpieczeństwu, zdrowiu, życiu, pracowników oraz Apartamentu (marki).
- Życzenie przedłużenia, czy skrócenia pobytu w Apartamencie, poza okres wskazany w rezerwacji, Gość powinien zgłosić podmiotowi, bądź osobie trzeciej, przez którego/którą rezerwacja w Apartamencie została dokonana.
- Jeśli rezerwacja została dokonana bezpośrednio w Apartamencie to życzenie przedłużenia czy skrócenia pobytu poza okres wskazany w rezerwacji, powinno być zgłoszone:
– przed przyjazdem: w formie pisemnej wysłanej na adres mailowy Apartamentu, w którym Gość złożył rezerwację osobiście (informacja do Apartamentu dotycząca przedłużenia, czy skrócenia pobytu powinna zawierać imię i nazwisko Gościa, datę przyjazdu/wyjazdu oraz numer rezerwacji),
– po przyjeździe do Apartamentu: do obsługi Apartamentu osobiście lub telefonicznie.
- Apartament zastrzega sobie prawo do odmowy skrócenia pobytu, wskazanego w rezerwacji Gościa, jeśli rezerwacja Gościa dotyczy oferty bez możliwości bezkosztowej anulacji, bądź jeśli życzenie skrócenia pobytu zostało wniesione, gdy zmiany w rezerwacji nie były możliwe ze względu na warunku anulacji zawarte w potwierdzeniu rezerwacji Gościa.
- W przypadku nieodwołania rezerwacji w wyznaczonym terminie, zawartym w warunkach rezerwacji lub w przypadku nie dotarcia Gościa w zaplanowanym terminie do Apartamentu, Apartament obciąży Gościa opłatą za pierwszą dobę hotelową z zastrzeżeniem, iż jeżeli Gość dokonał rezerwacji bez możliwości bezkosztowej anulacji, Apartament obciąży Gościa opłatą za całość zarezerwowanego pobytu.
- W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby hotelowej, Apartament nie zwraca opłaty za daną dobę hotelową.
- Apartament zastrzega sobie prawo do pobrania depozytu w wysokości należności za cały pobyt, powiększonej o min. 30% podczas zameldowania (przy płatności gotówką), celem zabezpieczenia przed ewentualnymi zniszczeniami.
- Apartament może zostać uiszczony gotówką.
- Pobrany depozyt gotówkowy zostanie wydany podczas wymeldowania Gościa po uprzednim sprawdzeniu stanu pokoju przez pracownika Apartamentu..
- W celu otrzymania faktury Gość powinien poinformować pracownika Apartamentu o tym fakcie najpóźniej podczas wymeldowania. Informacja złożona po tym czasie spowoduje wystawienie faktury na imię i nazwisko Gościa.
- Apartament świadczy usługi zgodnie ze swoim standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie ich do pracownika Apartamentu, co umożliwi niezwłoczną reakcję.
- Apartament ma obowiązek zapewnić Gościom:
– usługi zgodnie z sprzedaną ofertą
– bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania w tajemnicy informacji o Gościu,
– sprawny pod względem technicznym apartament; w przypadku wystąpienia usterek, Apartament w pierwszej kolejności podejmie próbę ich usunięcia; jeżeli usunięcie usterki nie będzie możliwe, Apartament dołoży wszelkich starań, aby w miarę dostępnych możliwości w inny sposób zmniejszyć niedogodności.
- Goście mogą korzystać bez dodatkowych opłat z niestrzeżonego parkingu za budynkiem.
- Apartament nie dokonuje rezerwacji miejsc parkingowych.
§5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
- Osoby niepełnoletnie powinny znajdować się na terenie Apartamentu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych.
- Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia przedmiotów wyposażenia
i urządzeń technicznych Apartamentu, powstałe w wyniku działania osób niepełnoletnich, nad którymi mają obowiązek sprawowania opieki. - Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Apartamentu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Hotel ma prawo odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza.
- Każdorazowo Gość opuszczający Apartament ze względów bezpieczeństwa, powinien zakręcić krany, zamknąć drzwi i okna.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe, zabronione jest używanie w Apartamencie grzałek, świeczek i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
- Apartamentowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Apartamentu w przypadku opóźnienia z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowaniem należności za świadczone usługi.
§6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ APARTAMENTU
- Apartament ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami Kodeksu Cywilnego.
- W przypadku wystąpienia szkody, Gość powinien zawiadomić pracownika Apartamentu o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
§7 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
- Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w Apartamencie przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.
- Zgodnie z Kodeksem Cywilnym, w przypadku nieotrzymania od Gościa dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, Apartament przechowa powyższe przedmioty na koszt właściciela przez okres jednego miesiąca, a po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność Apartamentu.
- W przypadku braku możliwości wezwania Gościa do odebrania rzeczy znalezionej w ciągu 6 miesięcy od dnia jej znalezienia rzecz pozostawiona staje się własnością znalazcy.
- Roszczenia o naprawienie szkody wynikłej z utraty rzeczy wniesionych do Apartamentu przedawniają się
z upływem roku od dnia zaprzestania korzystania z usług apartamentu przez Gościa. - Apartament nie przechowuje artykułów spożywczych, leków, bądź innych artykułów, które mogą ulec zniszczeniu, bądź przeterminowaniu.
§8 REKLAMACJE
- Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
- Wszelkie reklamacje przyjmują pracownicy Apartamentu.
- Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
§9 ZWIERZĘTA
- uwagi na bezpieczeństwo obsługi oraz Gości, Goście podróżujący wraz ze Zwierzętami są zobowiązani do poinformowania o tym fakcie obsługę Apartamentu na etapie składania rezerwacji. Jeśli informacja taka nie została przedstawiona na etapie rezerwacji, należy poinformować pracownika Apartamentu podczas zameldowania.
§10 POSTANOWIENIA DODATKOWE
- ypadku złamania zapisu Regulaminu dot. zakazu palenia, o którym mowa w poprzednim zdaniu, Apartament ma prawo nałożyć na Gościa karę pieniężną w wysokości 500 PLN, na co Gość wyraża zgodę.
- W Apartamencie nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych: broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych, iluminacyjnych i innych materiałów uznanych za niebezpieczne.
- Zakazuje się prowadzenia na terenie Apartamentu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
- W Apartamencie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej w godzinach od 22:00 do godziny 07:00.
- Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Apartamentu, powodowania nieprzyjemnych zapachów i innych czynności, które przeszkadzają, szkodzą czy zakłócają spokój pozostałych mieszkańców budynku.
- Wykorzystywanie przestrzeni Apartamentu do realizacji zdjęć lub nagrań m. in. w celach komercyjnych lub promocyjnych, wymaga uprzedniego uzyskania pisemnej zgody Apartamentu oraz uiszczenia wynagrodzenia z tego tytułu.
- Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w Apartamencie, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa korzystania.
- Kwestie związane z przetwarzaniem oraz ochroną danych osobowych uregulowane zostały szczegółowo w polityce prywatności, której treść dostępna jest w apartamencie, bądź na stronie internetowej Apartamentu.
- Wszelkie uwagi dotyczące polityki prywatności należy kierować na adres mailowy: info@nabajkowej.pl